فرزینفرزین، تا این لحظه: 22 سال و 16 روز سن داره

فرزین جون

ولادت باسعادت امیرمومنان علی(ع) و روز پدر

1391/3/15 12:19
نویسنده : عمه و مامان
532 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام سلام هزارتا سلام

اول به داداش گلم عزیزتر از جونم شکلکهای جالب آروینبعدش به زن داداش عزیزم و به یکی یدونه خونشون فرزین جیگر

انشاالله که حالتون خوب باشهشکلکهای جالب آروین

ببخشین من از فرصت استفاده کردم تا از طریق وبلاگ فرزین جونی روز پدر و مرد رو به داداش عزیزم تبریک بگم تا یه یادگاری واسه مرد و پدر آیندمون فرزین باشهشکلکهای جالب آروین

سیامک جان انشاالله سالیان سال با تنی سالم در کنار فرزین و همسرعزیزت زندگی خوب و خرمی داشته باشین و سایه پر مهر و برکتت بر سرشان مستدام باشد.انشاالله

   شکلکهای جالب و متنوع آروین

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

   شکلکهای جالب و متنوع آروین

ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود

خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود

حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین!

حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود

هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین!

بال های خویش را دست توسل کرده بود

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت

جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت

هنگام نهادن قدم بر سر خاک

دیوار حرم به احترام تو شکافت

 شکلکهای جالب آروین 

 سیامک عزیزم از صمیم قلب روزت رو تبریک میگم دوستدار شما خواهر کوچیکه

شکلکهای جالب 
آروین

 

.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرزین جون می باشد